-  Mitä sälli?

-  -------. Spora taas myöhässä? 

- So? Siel on Jokisen tunti, eihän se ees hiffaa tuleeks joku myöhässä, ku  se

tsiigaa Soilin tissejä. Vitun lesbo.

-Jätkä ei ollu eilen skolessa?

-Ei huvittanu. Mä skulasin koko päivän. Hendrixii. Jimi oli kova. 

-Reksi piti aamunavauksen

-No ketä kiinnostaa?

-Eksä oo kuullu Jounista?

-Ai nyt se on "Jouni"? Oon kuullu joo. Skidit kerto. Se urpo brassas aina

niitten kanssa. Sen mutsi löysi sen kylppäristä. Se oli vetäny ittensä...

- Mut reksi sano et skoleen tulee joku tarkastaja tai skoude

- Mikä vitun tarkastaja?

- No, Jouni... tai Skunkki oli valittanu terkkarissa, et sitä kiusataan.

 -Eihän se tehny saatana muuta ku valitti. Se homo kävi jossain vitun

näytelmäkerhossaki. Ei jumalauta.

-Mut se skoude voi kysellä jotain. Skunkki oli menny kertomaan, et pari viikkoo

sitte sitä jaagattiin skutsissa luftarin kanssa. Sen jälkeen se jäi veks skolesta.

-Sehän oli vittu leikkii. Ja mitä me ollaan tehty? Me oltiin sillon mun kämpällä

- Mä oon nähny semmosta unta et mä dallaan sen skutsin läpi ja Skunkki huutaa puusta et tuu tänne, mä opetan sut skodaamaan

- No voi vitun vauva, älä ny sekoo

- Mitä me sanotaan, jos joku kyselee?

-Kukaan mitään kysele. Se skoude bamlaa reksin kanssa, sit ne käy skruudaamassa

jossain and that´s it. Me treenattiin sillon mun kämpällä. Muistatsä mitä me vedettiin?

-No, Purple Hazea.

- Just. Jimi oli vitun kova